SelfService biedt je precies die mix van flexibiliteit en zekerheid. Als bonus kun je straks ook probleemloos de salarisadministratie van groeiende klanten blijven doen of grote werkgevers binnenhalen, in de wetenschap dat het team van Fiscaris achter je staat.

Samenwerken in dezelfde salarisomgeving

Om soepel samen te werken met jouw accountants- of administratiekantoor is het belangrijk dat we dezelfde salarisomgeving gebruiken: NMBRS. Zo kunnen we altijd en overal inspringen. Op maandagmorgen als je nog in de file staat, maar een klant nú een oplossing nodig heeft. Of midden in de zomervakantie, als jouw meest ervaren salarisadministrateur ineens een nieuwe baan blijkt te hebben.

Software die gemaakt is voor jouw kantoor

We snappen: het is een stap om nieuwe salarissoftware in gebruik te nemen. Maar we beloven dat je net als wij blij wordt van NMBRS. Omdat de software op het lijf is geschreven van jouw accountantskantoor!

Overstappen met garanties

Natuurlijk zorgen we voor een zachte landing als je kiest voor SelfService. We inventariseren jouw salarisadministratie en processen grondig. Een gedetailleerd migratieplan zorgt dat je precies weet waar je aan toe bent. We trainen jouw medewerkers. En de knop gaat pas om als we na een test- en controlefase zeker weten dat jouw salarisadministratie perfect in NMBRS staat. Tot in het kleinste detail.

 

Bespaar tijd

CAO-modellen, runcontroles, jaarwissel wizards; ze besparen je veel tijd. Bovendien richten we NMBRS voor je in met dezelfde slimme workflows die wij gebruiken. Zo hou je meer tijd over voor advies!

Voeg meer waarde toe

NMBRS werkt niet alleen voor jou, maar ook voor je klanten. Met digitale dossiers en verzuimdashboards voor hr bijvoorbeeld. Of een app waarin medewerkers verlof aanvragen en loonstroken inzien.

Hogere betrouwbaarheid

Je koppelt NMBRS moeiteloos met urenregistratiesystemen, boekhoudpakketten of planningstools. Dat bespaart tijd, voorkomt fouten en zorgt dat jouw gegevens altijd up-to-date zijn.

Samenwerken loont

Hoe waarborgt u simpel de continuïteit, maand na maand?

Ideaal
Even de helpdesk bellen om te vragen hoe het zit.